lørdag 18. oktober 2008

høstmodus

nå sitter jeg med iPoden på fullt, ullsokker, lue og en hel haug med arbeid. kommer aldri igang. utrolig nok sitter jeg å hører på britney spears. en gammel slager: "I'm not a girl,not yet a woman" noen som husker den? :-) det er utrolig mye løv i hagen, kanskje jeg burde rake?
neh.


på mandag reiser jeg til polen med klassen, jeg gleder meg helt vilt! pakket kofferten istad, mens jeg tenkte på at det er første gang jeg flyr uten mamma og pappa. gruer meg ikke, men det er litt snodig. kanskje jeg burde skrive et skilt hvor det står "jeg reiser alene" og feste det til genseren min? :D


er det flere enn meg som syns at Alex Pettyfer er ufattelig deilig?

2 kommentarer:

Janne sa...

Ja, husker den sangen. Den er søt :)

Hm, han er deilig, men ikke alltid like deilig. haha

Emma Adeline sa...

Håper dere får det fint i Polen, og at dere får mer tid enn det vi fikk!

Han er kjekk, og heldig som jeg er så har jeg en venn som er så ufattelig lik Alex - derav kallenavnet Alex.